ilker.Weblog()

2008-12-29

Ünibel A.Ş.

Çalıştığım 2 firma da kriz dolayısı ile projeleri devam ettiremeyip, yazılım ofislerini kapattı. Her ikisine de uzun vadeli planlar ile girmiştim ama sonuç düşündüğüm gibi olmadı. Bu kriz bizi teğet geçiyorsa, ben geometriden anlamıyorum !


18 Aralık 2008 itibarı ile İzmir Büyükşehir Belediyesi için teknoloji çözümleri üreten Ünibel A.Ş.’de çalışmaya başladım.


Şimdilik gördüğüm kadarı ile Ünibel’de çalışmak sadece teknolojik yönden değil, insanları ve bürokrasinin işleyişini anlamak yönünden de faydalı olacak. Görev alacağım Web tabanlı projelerde bugüne kadar kullandığım ASP.NET, C#, Sql Server gibi teknoloji / dillerin yanında şimdiye kadar haklarında üstünkörü bilgiye sahip olduğum Flash, Javascript konularında da deneyim kazanacağımı tahmin ediyorum. En büyük artısı ile Oracle 10g tanışacak ve yoğun olarak kullanacak olmam.


Bu arada İZSU binasının en üst katında göreni hayran bırakacak manzarayı da es geçmemek lazım.


Önümüzdeki günler neler getirecek bilinmez ama en azından askere kadar burada çalışmayı umuyorum.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa