ilker.Weblog()

2008-12-23

Hello World

Merhaba,


Tim Berner’s Lee’nin yoğun ısrarları üzerine ben de bir blog sahibi oldum, artık omzumda büyük sorumluluk taşıyorum. ;)


Bu blog, e-sosyal bir mühendisin karaladıklarını içerecek. Etraftaki çoğu gereksiz, azı gerekli blog kalabalığının içinden sıyrılmak gibi bir hedef ve çaba, en azından şimdilik, yok.


Yazılım alanında çalışırken sık sık yaşamışsınızdır. Bazen çok küçük bir işlem, birkaç satır kod için Google’a koşar, işe yarayan sayfayı ‘Sık Kullanılanlar’a atarız. ‘Sık Kullanılanlar’ da zamanla tüm interneti kapsar.


Ben de teknik konularda ihtiyaç duyabileceğim / duyulabileceğiniz ufak tefek tüyoları buraya not alacağım. Zamanla içerik dallanıp budaklanır diye umuyorum.


Ve işte karşınızda 21. yüzyılın en gerekli blogu !!

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa